Hvad er et acceptabelt svar?

Mange online marketingfolk arbejde ulige timer, med ingen begyndelse på dagen og ingen reel ende. Hvordan denne indvirkning support og kunde service forespørgsler? Nogle små virksomheder er bange for at svare på kundernes forespørgsler fridage, frygtelige, besked-tidsstempel vil forråde dem som en lille virksomhed. Internet men er tidløs. Det forholder sig kunder sætter pris på en hurtig reaktion. Med globaliseringen af internettet er feriedage sløret. Kunder forventer rettidig svar og ofte lidt noter af tidszone kreditoren de arbejder med.
Mens store corporate virksomheder har en stor mængde af ressourcer (personale og penge) til salg, er kundeservice og markedsføring ofte knyttet til traditionelle metoder til kommunikation med kunder. Salget er personligt; kundeservice er over telefonen og markedsføring af reklame og mail. E-mail bruges ofte til tragt kunder til disse traditionelle kommunikationsveje. Når emailing ofte svaret er tilbage at ringe tilbage eller en anmodning om du dukke op personligt. Mere så reagerer i fortiden så for nylig, mange virksomheder ikke på e-mail overhovedet. Mens kommunikere via telefon og mail er vigtigt, e-mail er en del af strukturen af hvordan folk interagerer og virksomheder ofte ikke tage dette i betragtning.
Som mange små vigtigste gaden virksomheder tilbyder en mere personlig service, kan e-mail personlig mere, end store selskaber er købedygtig levere. Da kunder har vænnet sig til søger på internettet for at enten gøre eller forskning køb af e-mail er en nem måde at kommunikere. Udover en nem måde at få et svar, er nogle gæster ønsker tryghed der et menneske bag web-side, og ikke bare nogle guiden taler ud af en mikrofon.
Service og forum forespørgsler håndteres normalt af online-virksomheder inden for 24 timer. sjældent ændrer weekender eller ferier antallet af responser. Kundernes krav og behovet for øjeblikkelig svar har drevet standarden. Hvis du ikke svarer i tide en konkurrent vil.
Kunder der bruges til at surfe på nettet og e-maile. De ønsker øjeblikkelig information, uanset om det er 4 pm eller 4 am. De ønsker en øjeblikkelig reaktion. Mange virksomheder giver 24-timers kundeservice.
Mens nogle mennesker forventer svar straks, vil andre tror, business er langsom, hvis du svare med det samme. Det er svært at måle, hvis svaret er simpelt reagere så hurtigt som muligt. Hvis forskning er nødvendig så mindst email svar, du søger ind og vil komme tilbage til dem.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *